27 Kasım 2010
London İskambil Kağıdı / 4 TL
Geçen sene Londra'dan aldım. Hiç kullanmadım. Adından da anlaşılacağı gibi plastik değil kağıttır. Karton yani. Sert kağıt ya da.
Neyse...
Bunun da kondisyonu harikadır. 90 dk. oynar çok rahat.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder