27 Kasım 2010

London İskambil Kağıdı / 4 TL


Geçen sene Londra'dan aldım. Hiç kullanmadım. Adından da anlaşılacağı gibi plastik değil kağıttır. Karton yani. Sert kağıt ya da.
Neyse... 
Bunun da kondisyonu harikadır. 90 dk. oynar çok rahat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder